مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-06حوادث

برداشت 200 میلیون ریالی پسر از حساب مادر برای ارتقای بازی آنلاین


رییس پلیس فتا خراسان جنوبی از شناسایی پسر جوانی که برای ارتقای بازی آنلاین، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی مادر خود کرده بود خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس فتا خراسان جنوبی از شناسایی پسر جوانی که برای ارتقای بازی آنلاین، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی مادر خود کرده بود خبر داد.

سرهنگ علی محمدپور، روز گذشته پنج شنبه 14 مردادماه به رسانه های گروهی گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای شهرستان قاین و طرح شکایت با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب وی، پرونده ای تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شاکی در تحقیقات اولیه مدعی شد با توجه به اینکه پیامک برداشت از حسابم فعال بوده هیچ گونه پیامک برداشت دریافت نکرده ام، پس از اعلام موجودی متوجه شدم مبلغ 200 میلیون ریال از حسابم کسر شده و در ادامه با مراجعه به بانک و پرینت حساب متوجه شدم طی چند تراکنش در بازه زمانی 6 ماهه این مبلغ از حساب اینجانب برداشت شده است.

وی گفت: با بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتای شهرستان قاین مشخص شد وجوه برداشت شده صرف خرید اکانت بازی آنلاین شده است.

رییس پلیس فتای خراسان جنوبی یادآور شد: با اقدامات تخصصی، مشخص شد عملیات برداشت مبالغ توسط پسر شاکی انجام شده و پیامک های تراکنش بانکی توسط فرزندش پاک شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت 200 میلیون ریالی پسر از حساب مادر برای ارتقای بازی آنلاین

برداشت 200 میلیون ریالی پسر از حساب مادر برای ارتقای بازی آنلاین