مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-06اقتصادي

پسماند خشک محلات شمال تهران، از 2600 مخزن جمع آوری می شود


مدیریت پسماند شهرداری منطقه یک با اجرای طرح کاپ تا کنون بیش از 2 هزار و 680 مخزن و کارتن پلاست را در نواحی دهگانه شمال تهران توزیع و جانمایی کرد.

- ، افشین خدامی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: طرح کاپ یا همان کاهش پسماند یکی از سه رویکرد جهانی مدیریت پسماند است که با عنوان 3R (بازیافت، دوباره استفاده کردن، بازیابی) آن را می شناسیم که این موارد می تواند تأثیر بسزایی در کاهش میزان پسماند برای دفن و به دنبال آن کاهش هزینه های جمع آوری، حمل و دفع و از همه مهم تر آسیب های وارد بر محیط زیست داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: در فاز اول اجرای طرح کاپ در مجتمع های بلند مرتبه، 924 مخزن و کارتن پلاست توزیع شد و در فاز دوم نیز 295 مخزن در مجتمع های مسکونی نواحی در حال توزیع است و همچنین در ادارات تابعه شهرداری 190 مخزن و 496 کارتن پلاست و در ادارات غیر تابعه دولتی و خصوصی نیز تعداد 256 مخزن و133 کارتن پلاست توزیع شده است.

خدامی گفت: در فاز اول محله ازگل به عنوان محله پاک از ابتدای طرح تاکنون بیش از 903 واحد آموزش و تعداد 350 مخزن در مجتمع ها توزیع شده و جمع آوری مخازن در روزهای زوج و جمعه ها طبق شناسایی بلوک های محله ازگل توسط عوامل اجرایی اداره مدیریت پسماند از طریق خودروهای ملودی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماند خشک محلات شمال تهران، از 2600 مخزن جمع آوری می شود

پسماند خشک محلات شمال تهران، از 2600 مخزن جمع آوری می شود