مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-06سياسي

تبدیل علم به ثروت، ویژگی متمایز جهاددانشگاهی/ضرورت اولویت بندی نیازهای پژوهشی


معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: این نهاد صرفا به دنبال تولید علم نیست بلکه در تلاش است علاوه بر فعالیت در حوزه علمی، از محل تولید علم، - ایسنا/مرکزی معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: این نهاد صرفا به دنبال تولید علم نیست بلکه در تلاش است علاوه بر فعالیت در حوزه علمی، از محل تولید علم، ثروت نیز تولید کند که این مهم یکی از ویژگی های مهم جهاددانشگاهی است که سبب تمایز این نهاد با سایر نهادهای دانشگاهی شده است.

محسن مرادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد برگرفته از بطن انقلاب اسلامی است و همین رویش از دل انقلاب اسلامی مهمترین ویژگی برای این نهاد محسوب می شود، در واقع این نهاد به منظور رفع مشکلات بر زمین مانده و ارائه خدمات ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد عمومی و غیردولتی است، افزود: همین ماهیت سبب چابکی و تسریع در ارائه خدمات این نهاد شده است و به عنوان یک نهاد دانش بنیان مسائل مختلف را بر مبنای علم و دانش طرح و بررسی می کند.

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان مرکزی با تاکید بر نقش جهاد دانشگاهی در رفع سریع تر مسائل و مشکلات نسبت به سایر نهادها تصریح کرد: این نقش آفرینی قابل مقایسه با نقش آفرینی هیچ دستگاه دیگری نیست چراکه این نهاد غیردولتی است و از سوی دیگر، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل علم به ثروت، ویژگی متمایز جهاددانشگاهی/ضرورت اولویت بندی نیازهای پژوهشی

تبدیل علم به ثروت، ویژگی متمایز جهاددانشگاهی/ضرورت اولویت بندی نیازهای پژوهشی