مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-06سياسي

عسکری: لزوم هموار کردن مسیر حمایت از جهاددانشگاهی


نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود ظرفیت های بالقوه در جهاددانشگاهی، لزوم تلاش برای هموار کردن مسیر و سهل الوصول کردن راهکارهای حمایتی از این نهاد را یادآور شد.

- ایسنا/فارس نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود ظرفیت های بالقوه در جهاددانشگاهی، لزوم تلاش برای هموار کردن مسیر و سهل الوصول کردن راهکارهای حمایتی از این نهاد را یادآور شد.

محمدجواد عسکری در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی، گفت: جهاد دانشگاه ظرفیت ها و قابلیت های خوبی دارد و در راستای سند چشم انداز 20 ساله نظام و توسعه کشور قدم های ارزشمندی برداشته است.

او افزود: اما در بحث پشتوانه اعتباری نگاه ما این است که دولت جدید جهاددانشگاهی را به طور ویژه ببیند، چرا که حرکت های علمی که در جهاد دانشگاهی انجام می شود بسیار مطلوب پیش رفته است.

نماینده مردم نی ریز و داراب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس افق 1404، باید علم تولید و تکنولوژی صادر کنیم و یکی از مجموعه هایی که می تواند کشور را در رسیدن به این هدف کمک کند، جهاددانشگاهی است.

عسکری با تاکید بر این نکته که رویکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به جهاددانشگاهی، حمایتی است، ابراز امیدواری کرد که با ارتقای جایگاه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسکری: لزوم هموار کردن مسیر حمایت از جهاددانشگاهی

عسکری: لزوم هموار کردن مسیر حمایت از جهاددانشگاهی