مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-06سياسي

لزوم تاسیس وزارت «خانواده» در کشور


رییس شورای فرهنگی، اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در مورد خانواده در کشور یک نهاد و دستگاه اجرایی قوی وجود ندارد که سیاست های ابلاغی و قوانین این حوزه را به مرحله اجرایی برساند.

- رییس شورای فرهنگی، اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در مورد خانواده در کشور یک نهاد و دستگاه اجرایی قوی وجود ندارد که سیاست های ابلاغی و قوانین این حوزه را به مرحله اجرایی برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کبری خزعلی با تاکید بر لزوم تاسیس وزارت خانواده، افزود: در مرداد ماه سال98 مقام معظم رهبری بر ضرورت ایجاد یک مجموعه و نهاد اجرایی قوی تاکید کردند، که دستگاه های متعددی به هم وصل شوند و در این مجموعه متمرکز و منسجم و هماهنگ سیاست ها و قوانین موجود اجرایی شوند و بودجه ها هم به آن نهاد داده شود.

وی تاکید کرد: برای رفع مشکلات موجود در حوزه خانواده باید یک دستگاه اجرایی قوی پای کار می آمد تا سیاست ها اجرایی شود، ولی در کشور ما یک وزارتی برای خانواده نداریم که بتواند از قبل از تولد، دوران جنینی، دوران کودکی، نوجوانی، ازدواج، حمایت در تحکیم خانواده، تعالی خانواده، ایمنی خانواده و.

را در دستور کار قرار دهد.

به گفته خزعلی، در کشور در راستای اهمیت جایگاه خانواده در سال 65 شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده برای سیاست گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تاسیس وزارت «خانواده» در کشور

لزوم تاسیس وزارت «خانواده» در کشور