مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-06سياسي

18 ماه برزخی در بهشت زهرا


سازمان بهشت زهرا(س) بیش از 18 ماه است که به خاطر کرونا، آرایش بحرانی به خود گرفته است و در مسیر مدیریت اجساد کرونایی و انجام امور متوفیان، - سازمان بهشت زهرا(س) بیش از 18 ماه است که به خاطر کرونا، آرایش بحرانی به خود گرفته است و در مسیر مدیریت اجساد کرونایی و انجام امور متوفیان، تمهیدات ویژه اتخاذ کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان بهشت زهرا با انتشار کتابچه های با عنوان حماسه ماندگار به تشریح عملکرد خود از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون پرداخته است.

در این گزارش آمده است: از ابتدای اسفند ماه 1398 بحرانی غیر قابل تصور و بی سابقه در طول 50 سال اخیر سازمان بهشت زهرا(س) صورت پذیرفت که این سازمان با برنامه ریزی مناسب از همان ساعات و روزهای اولیه تمهیدات مناسبی را در جهت مهار این بحران بین المللی در کنار سایر کادر درمان اتخاذ نمود.

این بحران دارای ویژگی های منحصر به فردی است؛ بحرانی بی سابقه در طول تاریخ بهشت زهرا (س) با گونه ای که تا کنون در طول حیات بهشت زهرا (س) مشابه آن وجود نداشته است و از سوی دیگر به لحاظ عدد و رقم بحران غیر قابل تصور بوده و در برخی از روزها عدد و رقم متوفی کرونایی قریب به 180 متوفی در آبان ماه 1399 ثبت شده به علاوه حدود 200 متوفی عادی شهر تهران بوده که این عدد و رقم در طول 50 سال تاریخ بهشت زهرا (س) بی سابقه بوده است همچنین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 ماه برزخی در بهشت زهرا

18 ماه برزخی در بهشت زهرا