مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-06سياسي

فردا در جلسه غیرعلنی شورا سرپرست شهرداری تهران انتخاب می شود؟


پس از انتشار خبر غیررسمی از انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران، خبرها حکایت از تصمیم گیری درباره آینده سرپرست شهردار تهران در جلسه غیرعلنی روز شنبه دارد.

- ، چهارشنبه شب گذشته پیش از برگزاری مراسم تحلیف شورای شهر تهران، خبر شهردار شدن علیرضا زاکانی از سوی یکی از رسانه های کشور منتشر شد و در این خبر اعلام شد که وی با کسب 12 رای از 21 رای اعضا، بیشترین آرای منتخبین شورای ششم تهران به عنوان شهردار جدید تهران را به خود اختصاص داده است.

این خبر ساعاتی بعد از سوی برخی اعضای شورای شهر تکذیب شد و اقراریان سخنگوی شورای شهر از معرفی شهردار همزمان با روز تحلیف خبر داد.

اما معرفی شهردار همزمان با روز تحلیف از سوی دیگر اعضا تکذیب شد و پرویز سروری نائب رییس شورای ششم پیش از شروع مراسم تحلیف به خبرنگار مهر گفت: در این جلسه تنها به انتخاب هیات رییسه می پردازیم و در اولین جلسه علنی هفته آینده انتخاب شهردار بررسی می شود.

و شرایط حاکی از تامل بیشتر اعضای شورا بر انتخاب رسمی شهردار تهران بود.

چمران: نمی دانم رسانه ها خبر انتخاب شهردار را از کجا خبر را گرفته اند چمران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا شهردار شدن علیرضا زاکانی صحت دارد، پاسخ داد: من نام منتشر شده را نه تایید می کنم نه تکذیب چون هنوز رای گیری رسمی در صحن انجام نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا در جلسه غیرعلنی شورا سرپرست شهرداری تهران انتخاب می شود؟

فردا در جلسه غیرعلنی شورا سرپرست شهرداری تهران انتخاب می شود؟