مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-06اقتصادي

ریل 54E1 ذوب آهن اصفهان، متروی تهران را از واردات ریل بی نیاز کرد


برای اولین بار در کشور تلاشگران ذوب آهن اصفهان در کارگاه نورد 650 یا همان کارگاه تولید ریل ملی موفق به تولید ریل 54E1 مطابق با استاندارد EN-13674 برای بهره برداری در مترو کلانشهر تهران شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی مهر، مهرداد تولاییان معاون بهر برداری ذوب آهن اصفهان در این خصوص گفت: پیرو تولیدات ریلی ذوب آهن، از جمله ریل های 60E1 و U33 برای خطوط راه آهن، ریل S49 برای متروی بهارستان، ریل R18 برای معادن و ریل زبانه سوزن، 12 مردادماه ریل 54E1 نیز برای مترو کلان شهر تهران تولید شد تا کشور از واردات این نوع ریل بی نیاز شود.

وی با اشاره به کیفیت مطلوب ریل ذوب آهن اصفهان که در خطوط ریلی کشور به کار گرفته شده است، افزود: ریلی که امروز تولید شد، پس از کنترل، بازرسی و بارگیری برای مترو تهران که حجم بالایی از مسافر را دارد و از حساسیت ویژه ای برخوردار است، ارسال می شود.

علی عبدالله پور مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه نیز در این خصوص گفت: در گذشته از ریل 60E1 ذوب آهن اصفهان استفاده کرده ایم که از کیفیت بالایی برخوردار است و قطعاً با توجه به اینکه تولید ریل 54E1 نیز بر اساس استانداردهای بین المللی است، کیفیت بسیار مطلوبی دارد.

وی افزود: در متروی تهران تنها جهت تعمیرات و نگهداری سالانه به 500 شاخه ریل 54E1 نیاز داریم که قطعاً شرکت ساخت نیز جهت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریل 54E1 ذوب آهن اصفهان، متروی تهران را از واردات ریل بی نیاز کرد

ریل 54E1 ذوب آهن اصفهان، متروی تهران را از واردات ریل بی نیاز کرد