مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-06اقتصادي

تحولات جاری در افغانستان پایانه مرزی میلک را به تعطیلی کشاند


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: تحولات سیاسی صورت گرفته در کشور افغانستان و کشیده شدن دامنه درگیری های داخلی این کشور به مرز میلک سبب تعطیلی این پایانه مرزی از شامگاه 14 مردادماه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، تیمور باقری افزود: به منظور جلوگیری از هر گونه مشکل برای فعالان اقتصادی، با هماهنگی دستگاههای اجرایی مستقر در پایانه مرزی میلک از تجار خواسته شده تا اطلاع ثانوی از ارسال حامل های صادراتی و ترانزیتی که قصد خروج از پایانه مرزی میلک را دارند، خودداری کنند.

وی تاکید کرد: در این راستا خروج کامیون های ایرانی و ترانزیتی به سمت افغانستان تا اطلاع بعدی امکان پذیر نخواهد بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد:    کامیون های ایرانی و محموله های تجاری که در حال بازگشت از افغانستان هستند امکان ورود به کشور را با هماهنگی های انجام شده دارند.

باقری با تاکید بر حفظ منافع ملی گفت: امیدواریم این موضوع طولانی مدت نباشد و بنای ما نیز بر این است که در تجارت ما با کشور افغانستان وقفه ای حاصل نشود و فعالان اقتصادی ما بتوانند به کار خود ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولات جاری در افغانستان پایانه مرزی میلک را به تعطیلی کشاند

تحولات جاری در افغانستان پایانه مرزی میلک را به تعطیلی کشاند