مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-06اقتصادي

ناامنی در افغانستان پایانه مرزی میلک سیستان وبلوچستان را به تعطیلی کشاند


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: تحولات سیاسی صورت گرفته در افغانستان و گسترش دامنه درگیری های داخلی این کشور بر برخی مناطق مرزی تاثیر گذاشته است بطوریکه پایانه مرزی میلک از شامگاه 14 مرداد تعطیل شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: تحولات سیاسی صورت گرفته در افغانستان و گسترش دامنه درگیری های داخلی این کشور بر برخی مناطق مرزی تاثیر گذاشته است بطوریکه پایانه مرزی میلک از شامگاه 14 مرداد تعطیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا تیمور باقری اظهار کرد: به منظور جلوگیری از هر گونه مشکل برای فعالان اقتصادی، با هماهنگی دستگاه های اجرایی مستقر در پایانه مرزی میلک از تجار خواسته شده تا اطلاع ثانوی از ارسال حامل های صادراتی و ترانزیتی که قصد خروج از پایانه مرزی میلک را دارند، خودداری کنند.

وی تاکید کرد: در این راستا خروج کامیون های ایرانی و ترانزیتی به سمت افغانستان تا اطلاع بعدی امکان پذیر نخواهد بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کامیون های ایرانی و محموله های تجاری که در حال بازگشت از افغانستان هستند امکان ورود به کشور را با هماهنگی های انجام شده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامنی در افغانستان پایانه مرزی میلک سیستان وبلوچستان را به تعطیلی کشاند

ناامنی در افغانستان پایانه مرزی میلک سیستان وبلوچستان را به تعطیلی کشاند