مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-06ورزشي

تلاش مشکوک برای واگذاری پیست دیزین در آخرین روز دولت


در حالی که عمر دولت دوازدهم به پایان رسیده و قرار است تا چند روز آینده، کابینه رییس جمهور جدید معرفی شود، اما برخی از بخش های اتفاقاً مهم و تأثیرگذار در تلاش هستند تا شاید اقداماتی را به نفع خودشان انجام بدهند، اقداماتی که هیچ توجیهی ندارد و مشخص نیست براساس چه هدفی انجام می شود.

روز 25 شهریور سال 99 بود که مزایده بهره برداری از پیست اسکی بین المللی دیزین با حضور حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برگزار شد و بهره برداری از این پیست به مدت سه سال در اختیار حسن شمشکی به عنوان بهره بردار جدید قرار گرفت.

در حالی که عمر بهره برداری از این پیست به یک سال نیز نرسیده، اما مزایده دیگری با موضوعیت سرمایه گذاری، طراحی، احداث، بازسازی و تکمیل بهره برداری، پرداخت اجاره بها و انتقال پروژه مجموعه اسکی دیزین آغاز شده و قرار است فردا (شنبه 16 مرداد) نیز به پایان برسد.

در این مزایده، مدت زمانی 20 سال تعیین شده، آنهم در شرایطی که هنوز دو سال از مدت ذکر شده در قرارداد بهره بردار قبلی باقی مانده است.

مقرر شده است که پس از معرفی بهره بردار جدید، بابت پیست دیزین به مدت چهار سال هیچ اجاره ای از سوی شرکت توسعه دریافت نشود و اجاره اولین سال بهره برداری کامل پروژه یعنی سال پنجم قرارداد نیز مبلغ 8 میلیارد و 500 میلیون تومان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مشکوک برای واگذاری پیست دیزین در آخرین روز دولت

تلاش مشکوک برای واگذاری پیست دیزین در آخرین روز دولت