مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-06سياسي

بهترین الگو برای دولت مردمی افکار گفتار و کردار شهید سلیمانی است


شهید سلیمانی از مرز اصولگرا و اصلاح طلب و چپ و راست عبور کرد و به معنای واقعی مردمی و انقلابی بود و بهترین الگو برای دولت جدید افکار، - گفتار و کردار این شهید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه امروز دماوند به برگزاری مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری حجت الاسلام رییسی اشاره کرد و گفت: برگزاری این مراسم در نهایت آرامش و امنیت نشان از ثبات سیاسی نظام اسلامی ما است، در جمهوری اسلامی مشروعیت قوای سه گانه توسط ولی فقیه عادل و جامع الشرایط امضا می شود.

وی مردمی بودن و مردمی ماندن را توقع به جای رهبر و مردم از رییس جمهور دانست و گفت: تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات مردم با تکیه بر ظرفیت های داخلی راهبرد امید آفرینی و اعتمادسازی دولت است.

امام جمعه دماوند ادامه داد: اجرای عدالت اجتماعی و کم کردن فاصله طبقاتی بدون مبارزه با فساد و مفسد محقق نخواهد شد، از بین بردن زمینه های فساد نیاز به برنامه، انگیزه و پیگیری دائم دارد، فرار مالیاتی، سو استفاده از مناصب دولتی و واردات بی منطق و قاچاق کالا اقتصاد ما را فلج کرده است.

فتاح دماوندی از رییس جمهور خواست، برای تشکیل دولت مردمی از همه نیروهای معتقد و ملتزم به آرمان های انقلاب، از همه سلیقه ها استفاده کند و افزود: شهید سلیمانی از مرز اصولگرا و اصلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین الگو برای دولت مردمی افکار گفتار و کردار شهید سلیمانی است

بهترین الگو برای دولت مردمی افکار گفتار و کردار شهید سلیمانی است