مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-06سياسي

توجه به مصلحت عمومی در انتخاب شهردار و دهیاران توسط شوراها


امام جمعه کامفیروز با اشاره به آغاز فعالیت ششمین دوره شوراها در کشور، تاکید کرد که اعضای این شوراها باید در انتخاب شهرداران و دهیاران، مصلحت عمومی را مد نظر قرار دهند.

- ایسنا/فارس امام جمعه کامفیروز با اشاره به آغاز فعالیت ششمین دوره شوراها در کشور، تاکید کرد که اعضای این شوراها باید در انتخاب شهرداران و دهیاران، مصلحت عمومی را مد نظر قرار دهند.

حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه های نماز جمعه کامفیروز با تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: امام حسینی که قرن هاست برای او نه تنها شیعیان بلکه آزادگان جهان گریه و عزاداری می کنند، هدف از قیام خود را امر به معروف و نهی از منکر بیان کرده است.

او با بیان اینکه انسان مصون از خطا نبوده و نیست، ادامه داد: اگر یک نیروی تذکر دهنده و بازدارنده در کنار ما وجود نداشته باشد، فساد جامعه را در بر خواهد گرفت، کما اینکه در برخی نقاط به وضوح می توانیم این مسئله را مشاهده کنیم.

امام جمعه کامفیروز گفت: اگر به دنبال جامعه ای امن و سالم برای خانواده خود و فرزندانمان هستیم، راهی جز احیای امر به معروف و نهی از منکر، با زبان نرم و خوب، نداریم.

تقی زاده با آرزوی موفقیت برای اعضای شوراهای شهر و روستا در کشور، از اعضای محترم تقاضا داریم که در اولین گام مسئولیت خود که انتخاب شهردار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مصلحت عمومی در انتخاب شهردار و دهیاران توسط شوراها

توجه به مصلحت عمومی در انتخاب شهردار و دهیاران توسط شوراها