مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-06ورزشي

اعزام مربی بدون ورزشکار و اعزام ورزشکار بدون مربی به المپیک توکیو


مربی سارا بهمنیار کاراته کای ملی پوش کشورمان پس از اعزام این ورزشکار به توکیو، درحالی به همراه تیم به ژاپن اعزام نشده که سال های متمادی مربی وی بوده و از تمام شرایط آمادگی روحی و روانی و جسمی وی کاملا آگاه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سارا بهمنیار ورزشکار وزن - 55 کیلوگرم کارته ایران یک از سهمیه های شانس مدال کاروان المپیک جمهوری اسلامی ایران بود که به مربی اش اجازه همراهی با این ورزشکار ندادند.

  فاطمه قاسمی مربی گیلانی تیم ملی کاراته که یک سال پیش از المپیک توسط فدراسیون به عنوان مربی تیم ملی کاراته بانوان کشور انتخاب شده بود و از رده های پایه نیز مربی گری بهمنیار را بر عهده داشته متاسفانه اجازه حضور در المپیک را پیدا نکرد که از سوابق مربیگری فاطمه قاسمی می توان به سرمربیگری تیم ملی رده سنی نوجوانان و مربی تیم ملی رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید کاراته بانوان کشور اشاره کرد.

  همچنین این مربی طی چند سال اخیر با سارا بهمنیار کاراته کار شایسته و ملی پوش گیلانی که در آستانه تاریخ ساز شدن قرار داشت، می توانست روند تمرینات اختصاصی ادامه داده تا در مسابقات المپیک توکیو صاحب مدال می شد.

  لازم به ذکر است که در رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در دبی امارات که سارا بهمنیار موفق به کسب سهمیه المپیک شد فاطمه قاسمی با هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام مربی بدون ورزشکار و اعزام ورزشکار بدون مربی به المپیک توکیو

اعزام مربی بدون ورزشکار و اعزام ورزشکار بدون مربی به المپیک توکیو