مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-06سياسي

مطالبات خبرنگاران جدی گرفته شود/ توصیه به اعضای جدید شورای شهر لامرد


امام جمعه لامرد با اشاره به نزدیکی به روز خبرنگار گفت: حرف ها و مطالبات خبرنگاران باید جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به فرارسیدن تشکیل جهاد دانشگاهی و خدمات علمی بسیار مهم که توسط جهاد دانشگاهی انجام شده است، اظهار داشت: به هراندازه در جامعه مسائل، علمی تر به جلو برود شکل عملی تر به خود می گیرد.

وی افزود: جهاد دانشگاهی لامرد نیازمند یک مکان مناسب تر برای انجام فعالیت های علمی خود است که این موضوع باید در دستور کار مسؤولان قرار بگیرد.

امام جمعه لامرد با اشاره به فرارسیدن روز خبرنگار و شهادت محمود صارمی نیز گفت: حرفه خبرنگار هم مهم و هم سخت است، زیرا یک خبر می تواند موجب تحول و آبادانی شود و باید حرف و مطالباتی که از سوی خبرنگاران بیان می شود جدی گرفت.

حجت الاسلام حسین زاده در خصوص فرارسیدن روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نیز، ادامه داد: شهدای مدافع حرم الگوهای آخرالزمانی بصیرت هستند، جوان هایی که همه دنیا خود را رها کردند و از حرم اهل بیت (ع) دفاع نمودند و امروز مظلومیت و صلابت در چهره خانواده های آنان موج می زند.

امام جمعه لامرد با اشاره به فرارسیدن ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود که در سال گذشته نیز هیأت مذهبی با دقت تمام پروتکل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات خبرنگاران جدی گرفته شود/ توصیه به اعضای جدید شورای شهر لامرد

مطالبات خبرنگاران جدی گرفته شود/ توصیه به اعضای جدید شورای شهر لامرد