مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-06سياسي

رفع دغدغه های معیشتی مردم زیر بنای برنامه های توسعه ای دولت


از دولتمردان دولت سیزدهم توقع داریم که رفع دغدغه های معیشتی جامعه را در اولویت قرار دهند چرا که این مهم زمینه ساز اجرای برنامه های توسعه ای کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک آغاز به کار دولت سیزدهم به ایرانیان اظهار کرد: انتظار داریم رفع مشکلات معیشتی مردم در اولویت امور این دولت باشد.

وی افزود: در آموزه های اسلامی جایگاه ویژه ای برای خدمت به مردم و رفع دغدغه های آنان در نظر گرفته شده است و می توان گفت که این مهم والاترین عبادت هاست.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: با رفع دغدغه های معیشتی مردم می توانیم به تحقق اهداف توسعه ای و رشد و آبادانی کشور امیدوار باشیم.

ماموستا رستمی در ادامه خطبه های این هفته با تبریک سالروز تأسیس ثبت احوال اظهار کرد: تلاش های نیروهای این سازمان خدمت رسان نقش مهمی در برنامه ریزی امور دارد و قدردان آنها هستیم.

امام جمعه سنندج همچنین به وضعیت اجتماعی و امنیتی در کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: باید ملت ایران قدردان نعمت امنیت و اقتدار کشورشان باشند و با هوشیاری و بصیرت از این دستاوردهای بزرگ حفاظت کنند.

ماموستا رستمی تاکید کرد: اسلام دین علم و صلح بوده و باید مسلمانان با کسب علوم مختلف در راستای تقویت پایه های انسانی در جامعه همت گمارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع دغدغه های معیشتی مردم زیر بنای برنامه های توسعه ای دولت

رفع دغدغه های معیشتی مردم زیر بنای برنامه های توسعه ای دولت