مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-06سياسي

مطالبات خبرنگاران را باید جدی گرفت


امام جمعه لامرد عرصه خبررسانی را خطیر و مهم برشمرد و گفت: حرف ها و مطالبات خبرنگاران را باید جدی گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به فرا رسیدن سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی و خدمات علمی مهمی که توسط جهاد دانشگاهی انجام شده است، اظهار داشت: به هر اندازه در جامعه مسائل علمی تر جلو برود، عملی تر می شود.

وی افزود: جهاد دانشگاهی لامرد نیازمند یک مکان مناسب تر برای انجام فعالیت های علمی خود است که این موضوع باید در دستور کار مسوولان قرار بگیرد.

امام جمعه لامرد با اشاره به فرا رسیدن عزاداری های محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود که در سال گذشته نیز هیات مذهبی با دقت تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند.

حسین زاده برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف روز گذشته ریاست جمهوری دوره سیزدهم را باشکوه و اقتدار تمام خواند در حالی که در زمان تحلیف رییس جمهور آمریکا 20 هزار نیروی نظامی در اطراف کاخ سفید مستقر شده بودند.

خطیب جمعه لامرد با اشاره به آغاز به کار شورای اسلامی شهر لامرد در دوره ششم گفت: به اعضای شورای اسلامی شهر لامرد در دوره پنجم خسته نباشید عرض می کنم برخی از کارهای آنان جاهای تقدیر داشت و برخی از کارها نیز که ماند، جای گله مندی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات خبرنگاران را باید جدی گرفت

مطالبات خبرنگاران را باید جدی گرفت