مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 11:052021-08-06سياسي

حسن سالاری: به هیچ وجه هیچ فشاری بر شورا برای انتخاب فرد خاصی وجود ندارد


در پیشگاه مردم بندرعباس، خدا را شاهد می گیرم که به هیچ وجه هیچ فشاری از سوی هیچ فرد یا ارگان و حزب خاصی به ما برای انتخاب فردی به عنوان شهردار نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن سالاری عصر امروز در یک گفت وگوی رسانه ای اظهار کرد: در پیشگاه مردم بندرعباس، خدا را شاهد می گیرم که به هیچ وجه هیچ فشاری از سوی هیچ فرد یا ارگان و حزب خاصی به ما برای انتخاب فردی به عنوان شهردار نبوده است.

وی افزود: همه عزیزانی که در طول روزهای اخیر با آنها دیدار داشتیم و نشست با آنها برگزار کردیم، همگی از انتخاب شورا اعلام حمایت کردند و به ما گفتند که هر انتخابی که شما به عنوان اعضای شورا داشته باشید، ما کنار شما هستیم و کمک می کنیم.

این عضو شورای شهر بندرعباس با بیان این که با روسای دانشگاه ها، نمایندگان، استاندار، فرماندار، سپاه و همه عزیزان در طول چند روز اخیر دیدار داشته ایم و نظر همه آنها روی شاخص ها بود و هرگز به طور مصداقی روی فرد خاصی اعمال نظر نداشتند، عنوان کرد: وقتی ما روی گزینه های مطرح در جامعه نیز از آنها سوال کردیم و نظر آنها را جویا شدیم، روی همه گزینه ها نظر مثبت خودشان را اعلام کردند و هرگز فشاری روی اعضا برای انتخاب فردی خاص وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن سالاری: به هیچ وجه هیچ فشاری بر شورا برای انتخاب فرد خاصی وجود ندارد

حسن سالاری: به هیچ وجه هیچ فشاری بر شورا برای انتخاب فرد خاصی وجود ندارد