مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-06سياسي

همراهی مردم عامل موفقیت دولت جدید/ پروتکل های بهداشتی رعایت شود


وقتی دولت مردمی تشکیل شده و می خواهد مشکلات را حل کند، مردم نیز با همه قدرت به او کمک کنند تا موفق شود.

- مشهد ـ امام جمعه مشهد مقدس گفت: وقتی دولت مردمی تشکیل شده و می خواهد مشکلات را حل کند، مردم نیز با همه قدرت به او کمک کنند تا موفق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این ایام صورت گرفت که امیدواریم برکات این آیات شریفه و این جریانات ولایی اهل البیت در توفیق دولت جدید مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه در حکم تنفیذ رهبر معظم انقلاب برای رییس جمهور جدید، یک نکته وجود داشت، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب برای آقای رییس جمهور دو شاخصه علم و تقوا را بیان فرمودند که تأیید این دو شاخصه برای مردم اطمینان ایجاد می کند.

رییس جمهور باتقوا، وعده بی عمل نمی دهد امام جمعه مشهد مقدس با اشاره مشروعیت ریاست جمهوری به وسیله تنفیذ مقام معظم رهبری به عنوان حجت امام زمان (علیه السلام)، خاطرنشان کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب در حکم این مشروعیت دو شاخصه علم و تقوا را بیان می کنند، یعنی این آقای رییس جمهور عالم است، درد و درمان مردم را می داند و از طرف دیگر با تقوا است و انسان با تقوا، به مردم تعهدی نمی دهد که در مقام اجرا به آن عمل نکند.

وی افزود: برای آدم با تقوا و پرهیزکاری که در رأس مدیریت یک کشور حضور دارد، مطامع نفسانی مطرح نیست بلکه اخلاص در خدمت به خدا و مردم برای او مطرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی مردم عامل موفقیت دولت جدید/ پروتکل های بهداشتی رعایت شود

همراهی مردم عامل موفقیت دولت جدید/ پروتکل های بهداشتی رعایت شود