مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 11:302021-08-06سياسي

سهم خواهان در دولت جدید به آرزوهایشان نمی رسند


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: هم بعضا شنیده می شود عده ای به اسم ستاد انتخاباتی آقای رییس جمهور و کمک به دولت آینده در انتخاب افراد برای کمک به دولت آینده  جلسه تشکیل می دهند و بعد برای افراد مسئولیت های آینده را تعیین می کنند و بعد با فشار آوردن .

- ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: هم بعضا شنیده می شود عده ای به اسم ستاد انتخاباتی آقای رییس جمهور و کمک به دولت آینده در انتخاب افراد برای کمک به دولت آینده  جلسه تشکیل می دهند و بعد برای افراد مسئولیت های آینده را تعیین می کنند و بعد با فشار آوردن به اطرافیان رییس جمهور قصد سهم  خواهی دارند.

آیت الله حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه 15 مرداد کرج با اشاره به نوزدهم مردادماه مصادف با اول محرم الحرام سال 1443 و آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر، بیان کرد: همه به خوبی می دانیم و نباید غفلت کنیم که محرم و عاشورا حرکتی است پویا در مسیری که همه ظرفیت ها و فرصت ها را در سایه حماسه بزرگ کربلا برای رشد و اعتلای انسان به جوشش درمی آورد و تا رسیدن به دولت کریمه عدالت محور مهدوی در جهان آرام نمی نشیند و سکون ندارد.

محرم ما را در مقابل فتنه های جدید مقاوم تر می کند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه با بیان اینکه این ظرفیت تحول آفرین در بیان رسول خدا این گونه مطرح شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم خواهان در دولت جدید به آرزوهایشان نمی رسند

سهم خواهان در دولت جدید به آرزوهایشان نمی رسند