مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 12:052021-08-06سياسي

لرستان نیازمند برنامه تحولی همراه با جهش است


خطیب جمعه خرم آباد با انتقاد از وضع موجود در لرستان گفت: ما نیازمند برنامه تحولی همراه با جهش در استان هستیم زیرا وضع موجود سه دهه پس از جنگ تحمیلی رضایت بخش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمآباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکرعنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر تنها بر عهده دبیر ستاد امر به معروف با سه کارمند نیست بلکه همه ما وظیفه داریم همانطور که خود را از گناهان حفظ می کنیم دیگران را هم به ارزش ها و معروف ها دعوت و درصورت مشاهده معصیت نهی از منکر کنیم.

وی تاکیدکرد: اگر همه اقشار جامعه امر به معروف و نهی از منکر می کردند بدون شک ما شاهد مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در جامعه نبودیم.

امر به معروف یعنی مخالفت با ظلم به گفته خطیب جمعه خرم آباد امر به معروف و نهی از منکر یعنی مخالفت با ظلم، توزیع عادلانه ثروت، دادن حقوق ستم دیدگان، حاکمیت فروع دین و توسعه متوازن در همه استان ها است.

شاهرخی گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه حاکم بود کارخانه پارسیلون و دیگر کارخانه های استان به این سرنوشت مبتلا نمی شدند و ما شاهد وضع موجود نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان نیازمند برنامه تحولی همراه با جهش است

لرستان نیازمند برنامه تحولی همراه با جهش است