مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 12:502021-08-06سياسي

همه باید به رییس جمهور کمک کنیم تا کشور را از وضعیت نابسامان نجات دهد


تنفیذ محل ترکیب جمهوریت و اسلامیت است و ما دیدیم که انتقال قدرت در کشور با آرامش در مجلس و در محضر مقام معظم رهبری انجام گرفت و رییس جمهور هم در بیاناتی به اهمیت بحث بیانیه گام دوم و حرکت در مسیر آرمان های انقلاب و جمله بسیار زیبای ما .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه نطنز اظهار کرد: حدود 10 روز پیش یکی از کشتی های تجاری تبعه صهیونیست ها موردحمله قرارگرفته و دو نفر صهیونیست کشته شدند، در رسانه های دنیا رجزخوانی و اتهام بدون مدرک علیه ایران شکل گرفت و این عادت صهیونیست ها و ایادی آن ها است که در آستانه تنفیذ ریاست جمهور منتخب بحث ایران هراسی آن ها شروع شد.

امام جمعه نطنز افزود: با توجه به شکست دشمن در مذاکرات وین که تمام هدف آن ها این بود که در این مذاکرات هیچ امتیازی ندهند و حتی امتیازهایی را مانند کم کردن نفوذ ایران در و فلسطین و همچنین برد موشک ها را بگیرد اما با ایستادن محکم جبهه انقلاب و نقش آفرینی مردم در انتخاب رییس جمهور این توافق ها انجام نشد و چه بسا اگر مردم در میدان نبودند ما شاهد یک توافق ذلیلانه دیگر بودیم.

وی بیان کرد: احتمال اینکه این کشتی توسط خود صهیونیست ها مورد هدف قرارگرفته باشد هم زیاد است، مظلوم نمایی آن ها در تاریخ برای مردم و جهان مشخص شده، کارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه باید به رییس جمهور کمک کنیم تا کشور را از وضعیت نابسامان نجات دهد

همه باید به رییس جمهور کمک کنیم تا کشور را از وضعیت نابسامان نجات دهد