مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 14:002021-08-06پزشكي

بالگرد اورژانس هوایی گناباد به آشیانه بازگشت


رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد از بازگشت بالگرد اختصاصی BK117 اورژانس هوایی گناباد خبر داد.

- انتقال بالگرد اورژانس هوایی گناباد به ایلام و جایگزین کردن بالگردی که به لحاظ تجهیزات هم سطح بالگرد قبلی نبود، یکی از مهمترین مسائل شهرستان گناباد در 2 ماه اخیر بود که واکنش مردم و مسئولان را به همراه داشت و مطالبه گری و پیگیری ها برای بازگشت این بالگرد با جدیت دنبال شد و بالاخره این تلاش ها به ثمر نشست.

جواد باذلی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: بالگرد اورژانس هوایی گناباد که یکی از پیشرفته ترین بالگردهای اورژانس هوایی کشور بود در خرداد ماه سال جاری برای سرویس و اورهال شدن به تهران منتقل شد اما پس از سرویس شدن به گناباد بازنگشت و برای انجام مأموریت به ایلام اعزام شده و در همان جا ماندگار شد.

وی اظهار کرد: اگر چه یک روز بعد از انتقال بالگرد، بلافاصله بالگردی از طبس به گناباد منتقل شد و خدمات اورژانس هوایی گناباد مختل نگردید اما با توجه به پیچیدگی ها و ظرافت های خاصی که بالگردهای BK117 برای انجام مأموریت در شرایط خاص دارد، پیگیر شدیم که همان بالگرد و یا مشابه آن به گناباد بازگردد.

به ثمر نشستن پیگیری های مستمر مسئولان شهرستان، مردم و رسانه ها وی افزود: از همان روزهای ابتدایی انتقال بالگرد، پیگیری های مستمر از سوی مسئولان شهرستان، مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالگرد اورژانس هوایی گناباد به آشیانه بازگشت

بالگرد اورژانس هوایی گناباد به آشیانه بازگشت