مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 14:202021-08-06سياسي

هرگونه تجمع در کرج ممنوع شد/ فقط فعالیت اصناف گروه یک مجاز است


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج مراسم ها، همایش ها، اجتماعات و همین طور مراسم عروسی و عزا را در شرایط فعلی خطرناک توصیف و اعلام کرد: - ایسنا/البرز معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج مراسم ها، همایش ها، اجتماعات و همین طور مراسم عروسی و عزا را در شرایط فعلی خطرناک توصیف و اعلام کرد: تمامی فعالیت هایی که ایجاد اجتماعات را در پی داشته باشد ممنوع است.

غفور قاسم پور روز جمعه 15 مرداد در اطلاعیه ای شرایط کرونایی کرج را فوق قرمز اعلام کرد و گفت: همانگونه که هشدار داده بودیم موج کرونای دلتای سهمگین تر از دوره های پیشین کرج را در نوردیده و روز به روز به تعداد بیماران که متقاضی بستری شدن در بیمارستان های کرج هستند اضافه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه حتی افراد واکسینه شده نیز در خطر ابتلا قرار خواهند داشت افزود: وضعیت بیماری نگران کننده است و شیوع آن نیز با سرعت بالا و افسار گسیخته بسیاری از شهروندان کرجی و خانواده هایشان را گرفتار و داغدار کرده است.

قاسم پور در همین راستا از مردم خواست توصیه ها را جدی بگیرند و از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.

فرماندار کرج تصریح کرد: علی رغم اینکه هشدار دادیم یکی از جاهای پرخطر قابل سرایت رستوران ها است هنوز هم عده زیادی به رستوران می روند و این یک هشدار جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه تجمع در کرج ممنوع شد/ فقط فعالیت اصناف گروه یک مجاز است

هرگونه تجمع در کرج ممنوع شد/ فقط فعالیت اصناف گروه یک مجاز است