مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 14:352021-08-06سياسي

پیام تسلیت رییس صدا و سیما در پی درگذشت دو مدیر رسانه


رییس صدا و سیما در پیامی درگذشت حجت الاسلام شیخ مصطفی توکلیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان و علی ملاجانی از مدیران شبکه جهانی جام جم را تسلیت گفت.

- رییس صدا و سیما در پیامی درگذشت حجت الاسلام شیخ مصطفی توکلیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان و علی ملاجانی از مدیران شبکه جهانی جام جم را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، متن کامل پیام تسلیت دکتر علی عسکری به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون درگذشت برادر متعهد، تلاشگر و ولایی حجت الاسلام شیخ مصطفی توکلیان، مدیرکل محترم صدا و سیمای مرکز سمنان را تسلیت می گویم.

خدمات صادقانه و متعهدانه آقای توکلیان در کنار اخلاق نیکو و لبخند همیشگی که او حین کار با خود داشت، هرگز از اذهان خانواده بزرگ رسانه ملی پاک نخواهد شد.

از درگاه خداوند تعالی برای آن روحانی وارسته، علو درجات و برای بازماندگان به ویژه خانواده محترم ایشان صبر و اجر مسئلت دارم.

* در پیام علی عسکری برای درگذشت جانباز دفاع مقدس آقای علی ملاجانی، از مدیران شبکه جهانی جام جم نیز آمده است: انا لله و انا الیه راجعون درگذشت همکار پرتلاش، متعهد و جانباز دفاع مقدس آقای علی ملاجانی از مدیران محترم شبکه جهانی جام جم را که یک روز بعد از همسر ارجمند خود بدلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا آسمانی شد، تسلیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس صدا و سیما در پی درگذشت دو مدیر رسانه

پیام تسلیت رییس صدا و سیما در پی درگذشت دو مدیر رسانه