مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 15:002021-08-06سياسي

90 مصوبه برای حل مشکلات مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا داشته ایم


تاکنون 90 مصوبه برای حل مشکلات شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا گذرانده ایم و درصد بالایی از پروژه های مرتبط با این مصوبات اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست قرارگاه محرومیت زدایی ویژه شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا روز جمعه 15 مردادماه به ریاست قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان و با حضور جمعی از مسئولان در محل استانداری برگزار شد.

استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: امروز چهارمین جلسه در خصوص پروژه ها و مشکلات شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا برگزار شد.

وی افزود: تاکنون 90 مصوبه برای این 4 شهرستان گذرانده ایم که امروز این مصوبات مورد بررسی قرار گرفت و در 13 محور دسته بندی شدند.

استاندار خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون درصد بالایی از پروژه های مرتبط با این مصوبات در این 4 شهرستان به نتیجه رسیده، با این وجود برخی از پروژه ها بیش از زمان پیش بینی شده زمانبر شده است.

سلیمانی ادامه داد: زمانبر شدن برخی از این پروژه ها عوامل مختلفی دارد که مواردی همچون دیر اعلام شدن بودجه، مشکل قیر و سیمان از آن جمله بوده است که خوشبختانه هر سه مورد حل شده و در واقع هم بودجه اعلام و هم مشکل قیر حل شده است و همچنین قول تأمین سیمان مورد نیاز پروژه ها را نیز گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 مصوبه برای حل مشکلات مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا داشته ایم

90 مصوبه برای حل مشکلات مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا داشته ایم