مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 15:552021-08-06بين الملل

اکثریت آمریکایی ها شرکت ترامپ در انتخابات بعدی را برای کشورشان بد می دانند


بر اساس نتایج یک نظرسنجی، شصت درصد آمریکایی ها معتقدند بازگشت رییس جمهور سابق آمریکا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری برای کشورشان بد خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس نتایج یک نظرسنجی، اکثریت آمریکایی ها معتقدند شرکت دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024، برای کشورشان بد خواهد بود.

به نوشته پایگاه خبری هیل ، نظرسنجی انجام شده از سوی دانشگاه کویینیپیاک نشان داده است که 60 درصد از آمریکایی ها شرکت ترامپ در انتخابات بعدی را بد می دانند.

از سوی دیگر نتایج این نظرسنجی نشان داد که فقط سی و دو درصد از شرکت کنندگان معتقدند ورود ترامپ به عرصه رقابت در انتخابات 2024 آمریکا برای این کشور مفید خواهد بود.

از میان شرکت کنندگان در این نظرسنجی، 49 درصد معتقدند ترامپ نهایتاً در انتخابات ریاست جمهوری بعدی آمریکا شرکت می کند و در مقابل 39 درصد می گویند او در انتخابات شرکت نخواهد کرد و دوازده درصد نیز گفتند در این خصوص نظری ندارند.

هنگامی که از شرکت کنندگان در این نظرسنجی پرسیده شد آیا درصورت عدم شرکت ترامپ در انتخابات، به نامزد تحت حمایت وی رأی خواهند داد، 19 درصد پاسخ دادند به احتمال زیاد به چنین نامزدی رأی خواهند داد و 41 درصد گفتند به احتمال کمتری به او رأی خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثریت آمریکایی ها شرکت ترامپ در انتخابات بعدی را برای کشورشان بد می دانند

اکثریت آمریکایی ها شرکت ترامپ در انتخابات بعدی را برای کشورشان بد می دانند