مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 17:252021-08-06سياسي

مخالف هرگونه محدودسازی در فضای مجازی هستم


نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عدم حضور خود در جلسه رای گیری برای طرح صیانت کاربران در فضای مجازی بر مخالفت خود با هرگونه محدودسازی فضای مجازی تاکید کرد.

- ایسنا/کردستان نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عدم حضور خود در جلسه رای گیری برای طرح صیانت کاربران در فضای مجازی بر مخالفت خود با هرگونه محدودسازی فضای مجازی تاکید کرد.

علیرضا زندیان شامگاه جمعه (15 مردادماه) در نشست هم اندیشی که با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان بیجار داشت، اظهار کرد: در اینکه فضای مجازی باید متولی داشته باشد، شکی وجود ندارد؛ دغدغه ما این است که چرا افراد بدون شناسنامه وارد فضای مجازی می شوند و شاهد آن هستیم افراد با هویت جعلی وارد این فضا می شوند؛ باید این فضا همانند فضای واقعی باشد تا با افراد جامعه گفت وگو و تبادل نظر کنیم.

وی افزود: متاسفانه در همچنین فضایی خانواده ها دچار تنش شدند؛ در رای گیری طرح صیانت در صحن مجلس حضور نداشتم و جلسه ای در کمیسیون تلفیق با حضور دادستان کل کشور تشکیل شد که مدیریت آن با بنده بود و باید آن جلسه توسط من اداره می شد.

زندیان با اشاره به رای موافق خود به شفافیت آرا، عنوان کرد: من در این زمینه نیز به شفافیت اعتقاد دارم و اغلب فعالیت من در کمیسیون اقتصادی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف هرگونه محدودسازی در فضای مجازی هستم

مخالف هرگونه محدودسازی در فضای مجازی هستم