مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 17:502021-08-06سياسي

جهاددانشگاهی در برهه های مختلف وظیفه رفع مشکلات کشور را برعهده گرفته است


رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: جهاد دانشگاهی که بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب مولود انقلاب است، از آغازین روزهای تشکیل و در برهه های مختلف وظیفه ی رفع مشکلات جامعه را برعهده گرفته است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: جهاد دانشگاهی که بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب مولود انقلاب است، از آغازین روزهای تشکیل و در برهه های مختلف وظیفه ی رفع مشکلات جامعه را برعهده گرفته است.

دکتر جعفر محسنی در برنامه ی تلویزیونی شبکه سهند به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی با بیان این که جهاددانشگاهی یک نهاد عمومی غیردولتی است که در حوزه آموزش، پژوهش و فرهنگ فعالیت دارد، اظهار کرد: دانشگاه های ما پیش از انقلاب و حتی سال ها بعد از انقلاب، صرفاً دانشگاه های نسل اول بودند و لازم بود که شیوه جدیدی در دانشگاه ها پیاده شود، بر این اساس در 16 مرداد سال 59، جهاددانشگاهی با دستور امام راحل تأسیس شد.

وی با تأکید بر این که 41 سال از عمر جهاددانشگاهی می گذرد و می توان گفت که این مجموعه به بلوغ رسیده است، افزود: جهاددانشگاهی در راه دانشگاه های نسل سوم حرکت کرد تا بتواند دانش را به محصول و ثروت تبدیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی در برهه های مختلف وظیفه رفع مشکلات کشور را برعهده گرفته است

جهاددانشگاهی در برهه های مختلف وظیفه رفع مشکلات کشور را برعهده گرفته است