مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 18:352021-08-06سياسي

شورای شهر ششم در آستانه انتخابی مهم


متأسفانه مدتی است شاهد هستیم که برخی افراد برای رسیدن به مسند شهرداری علاوه بر بناب از طریق افراد ذی نفوذ در سایر شهرها و مرکز استان به هر نحو ممکن قصد رسیدن به این مسئولیت حساس هستند.

- خبرگزاری فارس- جاوید بنابیان: مراسم تحلیف اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر بناب برگزار و دوره ششم رسماً فعالیت خود را آغاز کرد تا بواسطه اختیاراتی که از سوی انتخاب کنندگان به ایشان داده شده است، به مدت چهار سال تصمیم گیر همه امور مربوط به مسائل شهری باشند و شهرداری را در مسیر ارائه خدمات مطلوب به شهر و شهروندان هدایت کنند.

بر همین اساس، موکلان اعضای شورای اسلامی شهر در قبال واگذاری اختیارات قانونی به ایشان یقیناً مطالباتی را نیز دنبال خواهند کرد که اکنون به عنوان نخستین مطالبه خود انتظار دارند اعضای شورای ششم از اولین روزهای آغاز به کار عمل به وعده و وعیدهای خود را با انتخاب شهردار جدید شروع کنند.

امروزه مدیریت شهری در جهان با تشکیلات وسیع تحول چشمگیری یافته و شهرها به نوعی توسط مدیران شهری مدیریت می شوند تا بتوانند رفاه و آسایش هرچه بیشتر شهروندان خود را فراهم کنند که در این راستا شورای شهر به عنوان مهم ترین عامل اداره هر شهر می توانند تضمین کننده منافع شهروندان باشند و نقشی مهم در بهبود عملکرد شهری بازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر ششم در آستانه انتخابی مهم

شورای شهر ششم در آستانه انتخابی مهم