مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 19:202021-08-06ورزشي

پایان دور باطل تعویض مربیان در فوتبال ایران از فصل جدید!


فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دنبال اجرای طرحی هستند که بر این اساس یک مربی قادر به حضور در دو تیم لیگ برتری در طول یک فصل نخواهد بود و فرصت به مربیان دیگر هم می رسد.

- پایان دور باطل تعویض مربیان در فوتبال ایران از فصل جدید! فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دنبال اجرای طرحی هستند که بر این اساس یک مربی قادر به حضور در دو تیم لیگ برتری در طول یک فصل نخواهد بود و فرصت به مربیان دیگر هم می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیگ بیستم صحنه جا به جایی های تکراری مربیان از نیمکتی به نیمکت دیگر بود و هیچ چهره جدیدی برای عرضه دانش و توانایی های خود در آن دیده نشد.

شنیدن و دیدن نام ها و چهره ها تکراری در فوتبال ایران تبدیل به عادت بدی شده که می تواند ریشه فوتبال به خصوص فوتبال باشگاهی را بخشکاند.

فوتبال ایران طی سال های اخیر اسیر دور تسلسلی شده است که در آن یک عده نام آشنا دور می زنند و جابه جا می شوند و این چرخه بدون دانش افزایی و حضور افرادی با نگاه تازه و متفاوت تر و حتی بدون حضور جوان ترها ادامه دارد.

روی آوردن تیم های باشگاهی فوتبال ایران به مربیان بیکار و ناکارآمد و مربیان نام آشنا با کارنامه ای ضعیف و حتی فاجعه بار مؤید وجود این دور باطل در فوتبال ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دور باطل تعویض مربیان در فوتبال ایران از فصل جدید!

پایان دور باطل تعویض مربیان در فوتبال ایران از فصل جدید!