مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 20:452021-08-06اقتصادي

بارندگی تجمعی در خراسان رضوی، نسبت به سال گذشته 64 درصد کاهش پیدا کرد


رییس گروه منابع آب سطحی دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: تا پایان تیر ماه  بارندگی تجمعی در سطح خراسان رضوی از ابتداء سال آبی معادل97 میلی متر بوده است که نسبت به سال گذشته 64 درصد کاهش پیدا کرده است.

- رییس گروه منابع آب سطحی دفتر مطالعات پایه منابع آب خراسان رضوی: بارندگی تجمعی در خراسان رضوی، نسبت به سال گذشته 64 درصد کاهش پیدا کرد ایسنا/خراسان رضوی رییس گروه منابع آب سطحی دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: تا پایان تیر ماه  بارندگی تجمعی در سطح خراسان رضوی از ابتداء سال آبی معادل97 میلی متر بوده است که نسبت به سال گذشته 64 درصد کاهش پیدا کرده است.

حمیرا شامکوییان در گفت وگو با ایسنا در خصوص بارندگی تجمعی در خراسان رضوی با اشاره به آخرین آمار بارندگی ثبت شده در ایستگاه های باران سنجی مبنا، اظهار کرد: بر اساس این آمار تا پایان تیر ماه بارندگی تجمعی در سطح خراسان رضوی از ابتداء سال آبی معادل97 میلی متر بوده که نسبت به سال گذشته 64 درصد و نسبت به میانگین بلندمدت 46 درصد کاهش داشته است .

وی افزود: با توجه به تحلیل تصاویر ماهواره ای برای سطح پوشش برفی، مشاهده شده است که میانگین پوشش سطح برف در سطح خراسان رضوی حدود 2000 کیلومتر مربع برآورد شده است که 32 و 23 درصد کاهش به ترتیب نسبت به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی تجمعی در خراسان رضوی، نسبت به سال گذشته 64 درصد کاهش پیدا کرد

بارندگی تجمعی در خراسان رضوی، نسبت به سال گذشته 64 درصد کاهش پیدا کرد