مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 01:252021-08-06بين الملل

شرط خانواده های قربانیان حملات 11 سپتامبر برای حضور بایدن در مراسم یادبود


خانواده های قربانیان 11 سپتامبراعلام کردند با شرکت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در مراسم یادبود این حمله مخالف هستند مگر اینکه وی اسناد دولتی را که حمایت رهبران سعودی از حملات را نشان می دهد، - خانواده های قربانیان 11 سپتامبراعلام کردند با شرکت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در مراسم یادبود این حمله مخالف هستند مگر اینکه وی اسناد دولتی را که حمایت رهبران سعودی از حملات را نشان می دهد، ارائه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، با نزدیک شدن به بیستمین سالگرد حملات 11 سپتامبر، اعضای خانواده قربانیان این واقعه روز جمعه با انتشار نامه ای از بایدن خواستند تا در صورت عدم انتشار اسناد در مراسم یادبود امسال شرکت نکند.

در این نامه آمده است: پس از بیست سال، هیچ دلیلی وجود ندارد با ادعاهای غیر موجه مثل امنیت ملی یا موارد دیگر ، این اطلاعات همچنان تحت پوشش محرمانه باقی بماند.

نویسندگان این نامه عنوان داشتند: اما اگر رییس جمهور بایدن تعهدات خود را زیر پا بگذارد و خود را با دولت عربستان همسو کند، ما مجبور خواهیم بود علناً به هرگونه مشارکت دولت وی در مراسم یادبود مربوط به سالگرد 11 سپتامبر اعتراض کنیم.

تعداد امضاکنندگان این نامه حدود 1700 نفر است که مستقیماً تحت تأثیر حملات قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط خانواده های قربانیان حملات 11 سپتامبر برای حضور بایدن در مراسم یادبود

شرط خانواده های قربانیان حملات 11 سپتامبر برای حضور بایدن در مراسم یادبود