مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 02:052021-08-06سياسي

لزوم توجه مجلس به جهاد دانشگاهی در بودجه 1401


نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه جهاد دانشگاهی باید به عنوان یک «سیاست گذار حوزه فناوری و دانشگاهی» عمل کند، به ضرورت حمایت مجلس شورای اسلامی از این نهاد در بودجه 1401 و «برنامه پنج ساله هفتم توسعه» تأکید کرد.

- نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه جهاد دانشگاهی باید به عنوان یک سیاست گذار حوزه فناوری و دانشگاهی عمل کند، به ضرورت حمایت مجلس شورای اسلامی از این نهاد در بودجه 1401 و برنامه پنج ساله هفتم توسعه تأکید کرد.

اقبال شاکری، در گفت وگو با ایسنا همزمان با با فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی ضمن تبریک سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: بیشتر از آن که به دستاوردهای جهاد دانشگاهی بپردازم، نفس وجود جهاد دانشگاهی را مؤثر می دانم.

همان طور که از کلمه جهاد دانشگاهی برمی آید، این نهاد یک مفهوم متعالی و مقدس را وارد عرصه دانشگاهی کرده است.

فارغ از اینکه جهاد دانشگاهی چه اقداماتی را انجام داده است، هر سازمان، تشکیلات و گروهی که از این مفهوم جهادی برای پیشبرد حوزه علم و فناوری استفاده کند به نظر من به خودی خود جایگاه مطلوبی دارد.

به همین دلیل هم هست که بنده در مجلس فراکسیون جهاد سازندگی را راه اندازی کردم و در جلسه ای که چند روز پیش با رییس جمهور داشتیم، رییس مجمع نمایندگان تهران پیشنهاد ایجاد وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه مجلس به جهاد دانشگاهی در بودجه 1401

لزوم توجه مجلس به جهاد دانشگاهی در بودجه 1401