مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 02:452021-08-06فرهنگي

زیستن با فرهنگ و هنر


تأسیس دانشگاه و پیش دانشگاهی هنر سوره، شکل گیری کتاب فروشی سوره در محوطه کتاب سرای آمادگاه، آغاز روند بیمه کردن هنرمندان، ایجاد موزه خط کلهر، - ایسنا/اصفهان تأسیس دانشگاه و پیش دانشگاهی هنر سوره، شکل گیری کتاب فروشی سوره در محوطه کتاب سرای آمادگاه، آغاز روند بیمه کردن هنرمندان، ایجاد موزه خط کلهر، فعال کردن مرکز آموزش موسیقی حوزه هنری، پیشنهاد ایجاد قطعه هنرمندان در باغ رضوان، برگزاری کنگره بزرگ شعر نیما، برگزاری جشنواره هنرهای اسلامی و اولین جشنواره فیلم های ویدئویی سوره، تنها بخشی از رخدادهای مهم و مفیدی است که اصفهان، در زمان ریاست حمیدرضا قندی بر حوزه هنری شاهد آن بود.

در بخش نخست گفت وگو با اولین رییس حوزه هنری اصفهان ، قندی از آغاز فعالیت جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان سخن گفت، روزهای پر تب وتاب و پرشوری که آن زمان به واسطه این جشنواره در اصفهان رقم می خورد و او از ششمین تا هجدهمین دوره دبیر اجرایی آن بود.

از شکل گیری حوزه هنری اصفهان در زیرزمین متروکه ی مقابل هتل عباسی و آغاز مسئولیتش به عنوان اولین رییس این حوزه؛ مکانی که خیلی زود به جایگاهی برای حرکت های بزرگ هنری تبدیل شد.

آنچه می خوانید بخش دوم گفتگوی اختصاصی ایسنا با حمیدرضا قندی است؛ مردی که در حین گفت وگو بارها اشک چشمانش بر روی خاطره ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیستن با فرهنگ و هنر

زیستن با فرهنگ و هنر