مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 02:452021-08-06سياسي

جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی و جهادی است


آغاز هرگونه فعالیت در زمینه های مختلف در جهاددانشگاهی با اتکا به تجربه ملی و استانی در این نهاد و باتوجه به روحیه جهادی موجود و با استفاده از نیروی انسانی توانمند و منابع مالی حداقلی جواب دهی بسیار بالایی دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار لردگان گفت: آغاز هرگونه فعالیت در زمینه های مختلف در جهاددانشگاهی با اتکا به تجربه ملی و استانی در این نهاد و باتوجه به روحیه جهادی موجود و با استفاده از نیروی انسانی توانمند و منابع مالی حداقلی جواب دهی بسیار بالایی دارد.

سعید صالحی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در 16 مرداد سال 1359، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد برآمده از متن انقلاب و با فرهنگ جهادی است، همچنین یک نهاد کاملا تخصصی و حرفه ای به شمار می آید.

فرماندار لردگان افزود: جهادگران حاضر در جهاددانشگاهی تا به امروز با روحیه جهادی و تفکر خودکفایی در حوزه های پژوهش، فرهنگ و آموزشی فعالیت های چشمگیر بسیاری داشته اند، یکی از افتخارات جهاددانشگاهی در زمینه پژوهش، دستیابی به فناوری های حوزه ژنتیک و سلول های بنیادی از جمله شبیه سازی است و در حال حاضر پژوهشگاه رویان جزو سرآمدان این حوزه در دنیا محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی و جهادی است

جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی و جهادی است