مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 02:552021-08-06پزشكي

دریافت کنندگان کدام واکسن کرونا می توانند خون اهدا کنند؟


مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: اهدای خون با دریافت واکسن کرونا منافاتی ندارد ولی دریافت کنندگان واکسن آسترازنکا و اسپوتنیک وی باید 28 روز بعد از واکسینه شدن به انتقال خون مراجعه کنند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: اهدای خون با دریافت واکسن کرونا منافاتی ندارد ولی دریافت کنندگان واکسن آسترازنکا و اسپوتنیک وی باید 28 روز بعد از واکسینه شدن به انتقال خون مراجعه کنند.

سیامک اسدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اکنون استان زنجان به لطف اهداکنندگان خون با کمبود خون و فرآورده های آن مواجه نیست، اظهار کرد: با آغاز پیک پنجم بیماری کرونا در استان و نیاز بیشتر به خون و فرآورده های آن در بیمارستان ها، زنجانی ها نباید بیماران نیازمند خون مانند بیماران خاص تصادفی و غیره را فراموش کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد فرآورده های خونی در استان زنجان با اهدای مستمر به دست می آید، افزود: علاوه بر تامین نیاز زنجانی ها، در شبکه ملی خون رسانی نیز فعال هستیم و به سایر استان های نیازمند، خون و فرآورده های آن را اهدا می کنیم.

این مسئول در رابطه با اهدای خون در افرادی که واکسن کرونا دریافت کرده اند، تصریح کرد: اهدای خون با اکثر واکسن ها منافاتی ندارد و افرادی که واکسن کرونا دریافت کرده اند، در صورت نداشتن عارضه خاصی می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت کنندگان کدام واکسن کرونا می توانند خون اهدا کنند؟

دریافت کنندگان کدام واکسن کرونا می توانند خون اهدا کنند؟