مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 03:002021-08-06دانش

استاد فیزیک دانشگاه شیراز نمونه کشوری شد


دکتر احمد شیخی، استاد فیزیک دانشگاه شیراز، به عنوان عضو هیأت علمی نمونه ی کشوری در سال تحصیلی 1399-1400 معرفی شد.

- ایسنا/فارس دکتر احمد شیخی، استاد فیزیک دانشگاه شیراز، به عنوان عضو هیأت علمی نمونه ی کشوری در سال تحصیلی 1399-1400 معرفی شد.

آیین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری در سال تحصیلی 1399_1400، با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری، در سالن شهدای جهاد علمی این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه شیراز، در این مراسم، دکتر احمد شیخی، استاد فیزیک دانشگاه شیراز، به عنوان عضو هیأت علمی نمونه کشوری در سال تحصیلی 1399-1400 در کنار برخی دیگر از اعضای هیأت علمی دانشگاه های کشور معرفی و ازسوی وزیر علوم مورد تقدیر قرار گرفت.

منصور غلامی در این آیین با اشاره به اینکه هرساله سنت تقدیر و بزرگداشت از اساتید برگزیده و مراکز پژوهشی را داشته ایم، گفت: در دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری احتیاط ها بیشتر شده و دنبال فرصت های مناسبی برای برگزاری بودیم به همین دلیل تاکید کردم قبل از آغاز سال تحصیلی و شروع مجدد ارزیابی اساتید این برنامه در فرصت باقی مانده برگزار شود.

او اظهار کرد: در این مدت تلاش کردیم ارزش ها و شاخص های اموزش عالی حفظ شود و در همین رابطه، آیین نامه ارتقا اعضای هیات علمی با شاخص های متعدد و بسیار دقیق و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد فیزیک دانشگاه شیراز نمونه کشوری شد

استاد فیزیک دانشگاه شیراز نمونه کشوری شد