مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 03:152021-08-06اقتصادي

کارآفرینی در کشاورزی بدون دریافت تسهیلات


ابراهیم ابراهیمی یکی از کارآفرینان در حوزه سبزی و صیفی در مازندران که حدود هفتاد نفر با وی در مزرعه اش مشغول به شدند، می گوید: هیچگونه تسهیلات بانکی به ما تعلق نمی گیرد و به هر ارگانی که برای دریافت تهسیلات بانکی مراجعه می کنیم همکاری و کمکی به ما ندارند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اقتصادی وقتی صحبت از کشاورزی می شود معمولا ذهن ها به سمت مزارع یا باغ هایی می رود که در فضای باز و در زیر نور خورشید سبزی خود را به رخ می کشند و این تنها یکی از راه های تولید محصولات کشاورزی در استان سرسبز و مستعد برای کشت است.

وقتی سری به شرقی ترین تا غربی ترین مناطق استان مازندران می زنیم حاصلخیزی خاک هر منطقه را می توان نمونه تمام عیاری از طلا نام برد که مستعد بودن زمین های کشاورزیش در کوهستان و دشت سبب شد تا افرادی از این نعمت خدادای استفاده بهینه کنند و از آب و خاک و هوا  تولید محصول سالم داشته باشند.

بهره گیری مناسب از ظرفیت زمین های مستعد کوهستانی علاوه بر افزایش تولید محصولات کشاورزی، می تواند بخش زیادی از مصرف خانوارها را به محصولات ارگانیک از جمله سبزی و صیفی تامین کند.

محصولات سبزی و صیفی جز معدود محصولاتی در بخش کشاورزی هستند که از تنوع بالایی برخوردارند و حتی قابلیت کاشت در  هر محیطی از  کوچک و محدود مانند گلدان­ ها و باغچه­ ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی در کشاورزی بدون دریافت تسهیلات

کارآفرینی در کشاورزی بدون دریافت تسهیلات