مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 03:152021-08-06سياسي

محمود کریمی محرم امسال چهارپایه خوانی می کند


یکی از مسئولین اجتماع عزاداران عشیره عاشورا گفت: مراسم امسال هیأت متفاوت از هرسال برگزار خواهد شد و برنامه کاملاً به صورت چهارپایه خوانی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم عزاداری دهه اول محرم امسال هیأت های رایهالعباس (ع) و هیأت عبدالله بن الحسن(ع) در پادگان 06 ارتش هرشب دهه اول ماه محرم بلافاصله بعد از چهارپایه خوانی خواهد بود.

وی افزود: برنامه امسال در میدان گاهی تعبیه شده در پادگان 06 و در مساحتی 50 هزار مترمربعی برگزار می شود که عزاداران با فاصله های اجتماعی توصیه شده حضور پیدا خواهند کرد و همچنین در کنار این فضا نیز دو مکان دیگر به صورت مجزا برای خواهران و برادران تعبیه شده است تا جمعیت بیشتر در این دو فضا مستقر شوند.

پنجه شاهی گفت: برنامه های مختلف فرهنگی در قالب موکب هایی در فضای بیرونی حسینیه تعبیه شده است تا محتواهایی متناسب نیز به عزاداران ارائه شود.

یکی از مسئولین اجتماع عزاداران عشیره عاشورا تصریح کرد: عنوان این اجتماع و شعار در قبیله قبله، ما عشیره عاشوراییم به این معناست که تمام عزاداران حسینی از یک خون هستند.

عشیره به جمعی گفته می شود که با هم نسبت دارند و ما با این عنوان بنا داریم نشان دهیم که عزاداران حسینی یک رنگ و هم افزا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود کریمی محرم امسال چهارپایه خوانی می کند

محمود کریمی محرم امسال چهارپایه خوانی می کند