مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 03:302021-08-07سياسي

جهاددانشگاهی بخشی از تولید علم را در کشور بر عهده دارد


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در پایان تاکید کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک مجموعه  جهادی در داخل دانشگاه، بخشی از تولید علم را در کشور به عهده دارد و علی رغم موفقیت های زیاد، - ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در پایان تاکید کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک مجموعه  جهادی در داخل دانشگاه، بخشی از تولید علم را در کشور به عهده دارد و علی رغم موفقیت های زیاد، نیاز به حمایت بیشتری از سوی مسئولان دارد.

علیرضا منادی در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک فرارسیدن 16مرداد، چهل و یکمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاددانشگاهی از قدیم الایام در موضوعات مختلف علمی، صنعتی و پزشکی موفقیت های بسیار خوبی کسب کرده است.

وی ادامه داد: از جمله موضوعاتی که جهاددانشگاهی فعالیت ویژه ای دارد می توان به درمان ناباروری، بحث سلولهای بنیادی و .

اشاره کرد.

منادی خاطرنشان کرد: ساخت سکوهای نفتی و ریل های قطار نیز از دیگر اقدامات موفقت آمیز جهاددانشگاهی در حوزه فعالیت های صنعتی محسوب می شود.

وی با اشاره به فعالیت های جهاد دانشگاهی در حوزه علوم انسانی نیز افزود: از دیگر فعالیت های این سازمان می توان به خبرگزاری ایسنا و مرکز افکار سنجی دانشجویان(ایسپا) اشاره کرد که به عنوان دو مجموعه مرجع در حوزه خبر و نظرسنجی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی بخشی از تولید علم را در کشور بر عهده دارد

جهاددانشگاهی بخشی از تولید علم را در کشور بر عهده دارد