مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-07سياسي

درخواست تشکلهای صنفی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از رییس جمهور


تشکل های صنفی ارتباطات و فناوری اطلاعات در بیانیه ای از ابراهیم رییسی خواستند که فردی آگاه و مسلط به زیرساخت ها، ظرفیت ها و ابعاد شبکه مخابراتی و شبکه ملی اطلاعات را به عنوان وزیر معرفی کند.

- به نقل از اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران( IRICTU)، در این بیانیه خطاب به ابراهیم رییسی آمده است: حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت در آغاز راه دولت سیزدهم برای جنابعالی، همانطور که مستحضرید امروزه خدمات مبتنی بر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بخش جدایی ناپذیر از زندگی عموم مردم تبدیل شده و فضای مجازی عملاً بخش جدی و مهمی از فضای حقیقی زندگی و کسب و کار مردم است.

در جای جای بخش های صنعتی، تجاری، اجتماعی و اقتصادی اثر شبکه ها، خدمات و محتوای ارائه شده بر بستر آنها مشاهده می شود، به ویژه در این روزها و ماه های کرونایی که تقریباً ارائه همه خدمات به این فضا گره خورده است.

اکنون که در آغاز راه دولت سیزدهم هستیم، شاید بتوان گفت در کنار مهمترین مشکلات و چالش های اقتصادی کشور، موضوعات مرتبط با فضای مجازی در صدر توجه قرار گرفته است؛ چرا که بخش قابل توجهی از اقتصاد و امنیت کشور با فضای مجازی درهم تنیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تشکلهای صنفی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از رییس جمهور

درخواست تشکلهای صنفی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از رییس جمهور