مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-07اقتصادي

همه چیز در مورد لوله مانیسمان و بررسی قیمت آن


تا قبل از پیدایش لوله مانیسمان غالبا لوله ها به صورت درزدار تولید می شدند که عمدتا برای استفاده در بسیاری از امور مناسب بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آسیااستیل، با گسترش صنایع و استفاده روزافزون از لوله ها نیاز به لوله های مقاوم تر و غیر آسیب پذیر تر برای جابجایی مواد سیال مختلف که بعضا شیمیایی یا تحت فشار بودند منجر به کشف و تولید لوله مانیسمان بدون درز و جوشکاری گردید یکی از تولیدکنندگان داخلی کشور عزیزمان ایران شرکت آسیا استیل کیان می باشد که سالیان سال در این امر خطیر فعالیت می کند و نیاز بازار را برطرف می سازد.

آنچه باعث شکل گیری و پیدایش لوله مانیسمان گردید به این خاطر بود که لوله های درزدار که در زبان انگلیسی بدان welded pipe گفته می شود یک مشکل اساسی برای استفاده در قسمت هایی داشتند که جریان سیالات در آنجا با فشار بالایی در جریان بود.

این مشکل از این قرار بود که چون در قسمت درزها جوشکاری وجود داشت امکان نشت و ترک خوردگی در طول زمان دور از ذهن نبود و از طرفی چون برای صنایع پالایشگاهی و هیدروکربنی استفاده می شد و یک سری مواد شیمیایی که ممکن بود نشت آنها خطرناک باشد، لذا نیاز به لوله هایی که بدون اتصالات جوش باشند و به قولی درز نداشته باشند به شدت احساس می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز در مورد لوله مانیسمان و بررسی قیمت آن

همه چیز در مورد لوله مانیسمان و بررسی قیمت آن