مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-07پزشكي

آخرین اطلاعات علمی درباره «کرونای دلتا»/ویژگی خاص ویروس هندی چیست؟


این روزها کرونا با شکل و شمایل جدید خود با نام دلتا حریف می طلبد و همچون سیل خروشانی هر بشری را درگیر می کند؛ سرعت ویروس دلتا نسبت به اجداد قبل خود یعنی آلفا(انگلیسی) حداقل 50 درصد بیشتر بوده و به طور متوسط 6 تا 9 نفر را آلوده به خود می کند.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس:بیش از 18 ماه از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان می گذرد؛ در این زمان مقامات بهداشتی و سازمان های مربوطه اطلاعاتی در مورد تشخیص علائم بیماری کووید -19 در اختیار مردم قرار داده اند، اما همانطور که ویروس جهش پیدا می کند رایج ترین علائم مربوط به آن نیز تغییر پیدا می کند.

این روزها ویروس ویرانگر کووید 19 در شکل و فرم جدید خود و با جهش هایی که داشته است با نام دلتا به گردش در آمده و بسیاری از کشورها از جمله ایران را درنوردیده است.

اکنون کرونا در ایران در هر 2 ثانیه یک نفر را بیمار کرده و هر 4 دقیقه یک هموطن مان جان خود را از دست می دهد.

همچنین 336 شهر کشور در وضعیت قرمز قرار دارند و  به طوری که اکنون غالب کشور با این نوع ویروس درگیر است؛ ویروسی که به گفته  متخصصان امر سرعت انتقال بسیار زیادتری نسبت به واریانت های قبلی خود دارد؛در این میان، وجود پرسش های مختلف و متنوع در خصوص ویژگی های این نوع کووید 19 و ابهامات مربوط به آن افراد مختلف را باسئولات مختلفی روبرو کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اطلاعات علمی درباره «کرونای دلتا»/ویژگی خاص ویروس هندی چیست؟

آخرین اطلاعات علمی درباره «کرونای دلتا»/ویژگی خاص ویروس هندی چیست؟