مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-07فرهنگي

اثر هنرمند اردبیلی به جشنواره جهانی نقاشی کودک کرمان راه یافت


اثر ونداد مجرد در اولین جشنواره جهانی نقاشی کودک کرمان پذیرفته شد.

- ایسنا/اردبیل اثر ونداد مجرد در اولین جشنواره جهانی نقاشی کودک کرمان پذیرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین جشنواره جهانی نقاشی کودک کرمان با موضوع از خانه تا کهکشان برگزار و بنا بر اعلام نتایج اولیه داوری از سوی دبیرخانه این رویداد بین المللی، در گروه سنی نوباوه (5 تا 8 سال)، ونداد مجرد موفق به راهیابی به مرحله اول جشنواره شد.

اولین جشنواره جهانی نقاشی کودک کرمان، در جهت افزایش سطح آگاهی کودکان نسبت به ابعاد گوناگون زندگی، بالا بردن اشتیاق آن ها به مشارکت در رقابت های فرهنگی و اجتماعی و در نهایت معرفی شهر تاریخی و فرهنگی کرمان، با حضور کودکان و نوجوانان بیش از 37 کشور جهان برگزار شد.

سه داور از کشورهای چک ، بلغارستان و چین (هنگ کنگ) و نیز دو داور سرشناس از هنرمندان برجسته نقاشی حوزه کودکان کشور، آثار ارسالی کودکان به این جشنواره را داوری کردند.

این رویداد به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان و همکاری نهادهای بین المللی مستقر در ایران مثل دفتر منطقه ای یونسکو، کمیسیون ملی یونسکو و صندوق حمایت از کودکان یا یونیسف و نیز وزارت های کشور، امور خارجه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، گردشگری، آموزش و پرورش، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، سازمان بهزیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر هنرمند اردبیلی به جشنواره جهانی نقاشی کودک کرمان راه یافت

اثر هنرمند اردبیلی به جشنواره جهانی نقاشی کودک کرمان راه یافت