مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-07اقتصادي

تامین 25 درصد تولیدات دامی آذربایجان غربی توسط عشایر


مدیرکل امور عشایر آذربایجان غربی گفت: 20 هزار و 444 خانوار عشایری با بیش از 104 هزار نفر جمعیت در این استان زندگی می کنند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل امور عشایر آذربایجان غربی گفت: 20 هزار و 444 خانوار عشایری با بیش از 104 هزار نفر جمعیت در این استان زندگی می کنند.

علی ناجی در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های عشایر استان افزود : آذربایجان غربی جایگاه سوم کشوری را از نظر جمعیت عشایری به خود اختصاص داده است که با دارا بودن بیش از دو میلیون واحد دامی 25 درصد از تولیدات گوشتی و فراورده های دامی استان را تامین می کنند.

مدیرکل امور عشایر استان با اشاره به چارت تشکیلاتی اداره کل امور عشایر استان، بیان کرد: اداره کل امور عشایر استان با دارا بودن 7 اداره شهرستانی و 3 نمایندگی و 5 رابط و 10 شرکت تعاونی عشایری در حال خدمت رسانی به جامعه عشایری است و توانسته با امکانات محدود در زمینه منابع انسانی و سایر امکانات و تجهیزات فنی و خدماتی، اقدامات موثری را در زمینه عمرانی و ارایه تسهیلات کم بهره به جامعه عشایری تا کنون انجام دهد.

وی اظهارکرد: از اعتبارات سال 99 حدود 40 میلیارد ریال جذب شده و پروژه های بسیار خوبی اجرا شده است که امسال نیز از محل اعتبارات بند ه تبصره 4 حدود یک میلیارد و 450 میلیون تومان برای تامین آب شرب عشایر جذب شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 25 درصد تولیدات دامی آذربایجان غربی توسط عشایر

تامین 25 درصد تولیدات دامی آذربایجان غربی توسط عشایر