مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-07اقتصادي

اعاده اقلام وارداتی تملیکی به صاحبان کالا 45 درصد افزایش یافت


معاون بهره برداری سازمان تملیکی گفت:در چهار ماهه ابتدایی 1400 بیش از 438 میلیارد تومان کالا به صاحبانشان به جهت سیر مجدد امور گمرکی اعاده کرده که نسبت به سال گذشته با رشد 45 درصدی همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان اموال تملیکی، سید حسین میرمعینی معاون بهره برداری و فروش اموال تملیکی در خصوص عملکرد معاونت اموال منقول طی سال جاری تشریح کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری تعیین تکلیف پرونده کالاهای متروکه بیش از 133 درصد رشد کرده است که این رشد بیش از 2 برابری، نشان دهنده رویکرد سازمان در جهت ساماندهی وضعیت کالاهای متروکه، رسوبی و همچنین حفظ چرخه بنگاه های اقتصادی بوده است.

ساماندهی وضعیت کالاهای متروکه و رسوبی گمرک میرمعینی با اشاره به اقدامات سازمان اموال تملیکی در راستای سیاست های اقتصادی کشور و ضرورت تحقق شعار پشتیبانی از تولید اظهار کرد: این سازمان در خصوص کالاهای متروکه اقدام به واگذاری کالا به صاحبان از طریق تهاتر دین و طلب کرده که در صورت عدم مراجعه صاحب کالا، با برگزاری مزایده، کالا را به دیگر تولیدکنندگان عرضه کرده است.

وی افزود: در چهار ماهه نخست سال جاری تعیین تکلیف پرونده کالاهای متروکه بیش از 133 درصد رشد کرده است که این رشد بیش از 2 برابری، نشان دهنده رویکرد سازمان در جهت ساماندهی وضعیت کالاهای مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعاده اقلام وارداتی تملیکی به صاحبان کالا 45 درصد افزایش یافت

اعاده اقلام وارداتی تملیکی به صاحبان کالا 45 درصد افزایش یافت