مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-07پزشكي

بوشهر تخت خالی ندارد، بیمارستان ها را نگردید!


استان بوشهر هم با توجه به موقعیت مرزی و جغرافیایی خود در برابر شیوع این بیماری آسیب پذیر است به طوری که در این هفته های گذشته وضع بحرانی را سپری کرده و بیمارستان های استان حال و روز خوشی ندارند.

- این پزشک توضیح داد: راه حل کرونا در بیمارستان نیست و پیشگیری از آن دارای اولویت است؛ در این هفته و هفته های آینده مردم پروتکل ها را به صورت دقیق رعایت کنند تا از این بحران کرونایی خارج شویم.

وی اظهار کرد: هرچه جلوتر می رویم افراد کم سن تر و بدحال تر می شوند که از مردم تقاضا داریم که با شروع علائم تنفسی به بیمارستان ها مراجعه کنند تا در زمان طلایی بتوانیم بیماران را نجات دهیم.

10 تا 15 درصد مراجعه کنندگان بستری می شوند رییس بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر نیز در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: با توجه به روند صعودی بیماران کووید 19 و  تکمیل شدن 70 درصد تخت های بیمارستانی استان، 14 تخت بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر به مبتلایان کرونایی اختصاص یافته است.

  محمد زبیری اظهار داشت: در موج پنجم کرونا، آمار مراجعین مرتبط با کرونا نسبت به مدت مشابه ماه قبل 70 درصد افزایش داشته و در روز نزدیک به 50 مراجعه سرپایی داریم که 10 تا 15 درصد این موارد بستری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر تخت خالی ندارد، بیمارستان ها را نگردید!

بوشهر تخت خالی ندارد، بیمارستان ها را نگردید!