مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-07بين الملل

الفتح: آمریکا همچنان عراق را وابسته به خود می داند


ائتلاف الفتح عراق بر ضرورت خروج نظامیان آمریکایی از این کشور به عنوان پیش شرط ادامه فعالیت اقتصادی آمریکا در عراق تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مختار الموسوی نماینده پارلمان عراق از ائتلاف الفتح گفت که آمریکا سعی دارد در مرحله آینده حضور قدرتمند در بخش اقتصادی عراق داشته باشد و به همین دلیل در برابر پروژه های سرمایه گذاری با دیگر کشورها از جمله توافق با افزود که آمریکا همچنان عراق را وابسته به خود می داند و در تصمیمات آن از جمله در بخش اقتصادی دخالت می کند.

وی تصریح کرد که ماهیت فعالیت اقتصادی آمریکا در عراق در پایان سال جاری میلادی پس از پایان زمان خروج نظامیان آمریکایی از این کشور مشخص خواهد شد و شرط فعالیت آمریکا در عراق نیز خروج کامل نظامیانش از این کشور است.

او همچنین اشاره کرد که احتمال هدف قرار گرفت شرکت های آمریکایی از سوی برخی گروه ها در عراق حتی پس از خروج نظامیان آمریکایی وجود دارد.

وی در عین حال خروج کامل نظامیان آمریکایی از عراق تا پایان سال جاری میلادی را بعید دانست.

نمایندگان پارلمان عراق دو روز بعد از اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت، شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس ، جانشین فرمانده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الفتح: آمریکا همچنان عراق را وابسته به خود می داند

الفتح: آمریکا همچنان عراق را وابسته به خود می داند