مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-07اقتصادي

گامی برای حمایت از دامداران/ طرح «دام امانی» در دامغان اجرا شد


مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان با اشاره به اقدامات این صندوق در حمایت از بهره برداران دامی گفت: در این راستا طرح «دام امانی» در دامغان در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد اکبری پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان در حمایت از بهره برداران دامی این استان اظهار کرد: در این راستا طرح دام امانی در شهرستان دامغان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه اجرای طرح دام امانی پنج ماهه بوده که با مشارکت شرکت تعاونی دیباج گستر دامغان در حال اجراست، افزود: در اجرای این طرح، با استفاده از تسهیلات صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان، دام های بهره برداران دامی دیباج که از اعضای شرکت دیباج گستر دامغان هستند؛ توسط این شرکت به صورت امانی خریداری شد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه این شرکت بیش از 500 نفر عضو دارد که عمده این اعضا را دامداران دیباجی تشکیل می دهند، افزود: شرکت مجری این طرح در مدت پنج ماه و با استفاده از تسهیلاتی که از این صندوق دریافت کرده است؛ کار تعلیف و پروار دام های خریداری شده از دامداران را در مجموعه 160 هکتاری این شرکت انجام می دهد که هم اکنون این مهم از سوی شرکت در دست انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گامی برای حمایت از دامداران/ طرح «دام امانی» در دامغان اجرا شد

گامی برای حمایت از دامداران/ طرح «دام امانی» در دامغان اجرا شد